JEZERNIK NISKOGRADNJA
Štrukovec 40, 40315 Mursko Središće
Općenito o uvjetima i odredbama
Članak 1.
1.1. Ovi Opći uvjeti i odredbe (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) sadrže odredbe kojima se uređuju međusobna prava i obveze poduzeća Jezernik j.d.o.o.., jednostavno društvo s ograničenom odgovornošću, Štrukovec 40 , Osobna identifikacija Broj:85729890939 (u daljnjem tekstu: Dobavljač) i pravne osobe i fizičke osobe (u daljnjem tekstu: Klijent) u vezi s uslugom Dobavljača.
1.2. Prihvaćanjem ponude Dobavljača Klijent potvrđuje da upoznat je sa sadržajem Općih uvjeta i suglasan je s njihovom prijavom. Ti opći Uvjeti postaju sastavni dio ugovora između Dobavljača i Klijenta (u daljnjem tekstu: Ugovor, Kupoprodajni ugovor). Ako je prihvaćena pisana ponuda ili pojedinačni Ugovor sklopljen s Klijentom koji se razlikuju od Općih uvjeta, odredbe pojedinog Ugovora mogu se primijeniti.
NARUČIVANJE USLUGA
Članak 2
2.1. Upit ili nalog Klijenta mora sadržavati osnovne informacije o Klijentu, opis željene usluge, kao i potrebnu količinu i približno ili fiksno vrijeme izvršenja i završetka radova.
Na temelju dostavljenih informacija, Dobavljač sastavlja početnu ponudu koja se po potrebi i prema potrebi može prilagoditi Klijentu prema zahtjevima Klijenta, nakon čega Dobavljač izdaje konačnu ponudu koja označava sve glavne komponente Ugovora, kao što su cijena, uvjeti plaćanja, datumi početka i završetka radova (i ako je predmet ponude) i navodeći razdoblje valjanosti ponude.
2.2. Za izgovorene naredbe Klijentu će biti poslan e-mail za potvrdu naloga, koji Klijent mora potvrditi. Sva prava i obveze povezane s odnosom između Dobavljača i Klijenta počinju u trenutku primitka konačne ponude koju je Dobavljač poslao u pisanom tekstu komunikaciju (e-mail, faks, osobno) ili implicitnim ili prešutnim pristankom Klijenta (uključujući, ali ne ograničavajući se na plaćanje početne naknade navedene u nalogu) i smatra se da se pri tome u trenutku sklapanja ugovora između Klijenta i Dobavljača (u daljnjem tekstu: Ugovor)
2.3. Klijent je dužan Dobavljaču dostaviti točne dimenzije prostora ili u slučaju takvog dogovora osigurati Prodavatelju pristup prostoru koji treba izmjeriti, na kojem se vrši usluga iskopa, popločavanja. Trošak mjerne usluge je Odgovornost klijenta osim ako se drugačije ne dogovori u pisanom obliku. Dobavljač je odgovoran samo za mjerenje ako ga je osobno obavio.
2.4. Ako Klijent otkazuje narudžbu nakon primjerite obavljene izmjere površine, prostora, dužan je podmiriti samo navedene troškove. Klijent nema pravo otkazati narudžbu nakon što dobavljač obavi 70% dogovorenog posla, ili prije završetka radova.
CIJENA
Članak 3.
3.1. Cijene prikazane u cjeniku predstavljaju neto cijene proizvoda i ne uključuju nikakve dodatne troškove, radove ili usluge, uključujući, ali ne ograničavajući se na, pakiranje, prijevoz, istovar, ugradnju, osiguranje itd.
3.2. Porez na dodanu vrijednost obračunava se u skladu s važećim Zakonom o porezu na dodanu vrijednost Republike Hrvatske Hrvatska.
3.3. Cijena navedena u konačnoj ponudi Dobavljača prihvaćena od strane Klijent slanjem naloga obvezuje Dobavljača i Klijenta i ne može se mijenjati nakon što je ponuda prihvaćena.
3.4. Uvjeti i dinamika plaćanja klijenta određuju se zasebno za svaku ugovorenu tvrtku/korisnika.
3.5. Nepoštivanje dogovorene dinamike plaćanja od strane Klijenta daje pravo da Dobavljač raskine ugovor o nabavi i postupiti u skladu s člankom 8.1. ovih općih Terminima.
3.6. U slučaju neplaćanja cijene troškova, Dobavljač ima pravo zahtijevati otplatu duga s pravnim interesom,
ROKOVI
Članak 4.
4.1. Za Prodavatelj je dužan ispoštovati ugovorene rokove pripreme i završetka radova u svrhu pozitivnih poslovnih odnosa, ali dogovoreni rokovi radova nužno se preusmjeravaju u više sile (popis nije konačan): epidemija i pandemija, prirodne nesreće i prirodne katastrofe, požar, terorizam, prekid opskrbe strujom, kašnjenja u pružanju usluga dostave ili druge okolnosti koje su izvan kontrole Dobavljača i utjecaj.
U gore navedenim slučajevima Dobavljač će biti oslobođen ispunjavanja svojih obveza vremena kada prepreke više sile i drugi događaji na koje Dobavljač ne može utjecati prestanu postojati.
PRAVA INTELEKTUALNOG VLASNIŠTVA
Članak 6
6.1. Idejni projekt, detaljan dizajn i drugA autorska prava i prava intelektualnog vlasništva povezana s predmetom Kupoprodajnog ugovora su svojstvo Dobavljača, osim ako je drugačije definirano ugovorom.
ODGOVORNOST ZA NEDOSTATKE I JAMSTVO DOBAVLJAČA
Članak 7.
7.1. Dobavljač jamči da predmet kupoprodajnog ugovora nema nedostataka u izradi, proizvodu i funkcionalnosti i trajnosti materijala (uključujući boju) i jamči da će proizvod/usluga ostati nepromijenjeni najmanje 12 mjeseci od trenutka ugradnje ili stavljanja u objekt za koji je ona je stvorena.
7.2. Ako postoje značajni nedostaci u vezi s obavljenom/izvršenom uslugom/proizvodom, o čemu je Klijent izvijestio Dobavljača na propisani način, Prodavatelj će, nakon pregleda artikla i potvrde da postoji nedostatak, ukloniti nedostatak, odnosno popraviti proizvod ili zamijeniti neispravan proizvod bez ikakvih nedostataka, u razumnom roku.
7.4. Dobavljač nije odgovoran za ispravno funkcioniranje stavki opisanih u članku 7.1.:
– ako je stavka koristi suprotno svojoj namjeni, ako se nepropisno održava, to jest, suprotno održavanju upute koje su sastavni dio ovih Općih uvjeta, ako je nedostatak u stavci nastao na namjeru ili nemar Klijenta, uključujući slučajnu štetu.
– ako je proizvod popravljala bilo koja osoba osim Dobavljača, ako su dodatni elementi instalirani bez odobrenja Dobavljača ili ako je proizvod pogrešno instalirana od strane osobe koja nije Dobavljač;
– općenito, ako do kvara dođe zbog bilo kojeg razloga ili okolnosti izvan kontrole i utjecaja Dobavljača.
KONAČNE ODREDBE
Članak 9.
9.1. Ako je utvrđeno da je bilo koja odredba ovih Općih uvjeta i/ili Ugovora nije valjana ili naknadno postaje nevažeća, ostale odredbe ovih Općih uvjeta i/ili Ugovora u potpunosti će se primjenjivati i provoditi kao što je valjano.
9.2. Pravo Republike Hrvatske primjenjuje se na ove Opće uvjete i ugovornim odnosima između Dobavljača i Klijenta.
9.3. Sporovi između Dobavljača i Klijenta podliježu mjesnoj nadležnosti nadležnog sud u Varaždinu.
9.4. Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu 1. travnja 2023. godine.